Tråååååkigt!!

Julle har fått ändrade tider på dagis nu fr.o.m. 1 oktober. Han är numer där tis-tors mellan 8.30-13.30. Första dagen idag!

Livia sover som vanligt mellan 11.30-13.30, så just nu har jag tråååååkigt! Vad ska jag göra under tiden som ena ungen sover och den andra är på dagis? Hm...hade inte tänkt på det :)

Får väl hitta på nåt ännu tråkigare som att städa, diska, tvätta...bläääää!!!

Blir nog lite hemmaträning, läsa tidningar, blogga(!), baka eller sova om det har varit en jobbig natt.


Kommentarer
Postat av: Lina

Ta till vara på den och njuta av tystnaden :) vila, njuta av att dricka te varmt, ät utan stress och kladd, måla naglarna. jag brukar också träna i bland men oftast fixar jag lite hemma och sedan chillar jag :)

2012-10-03 @ 08:59:03
URL: http://nilssoncarolina.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0