Sista gången.

Nu har jag bestämt mig.
Att lägga ner den här bloggen.

Inget svårt beslut egentligen. Utan helt logiskt. Hade en blogg tidigare som jag skrev i under graviditeten med Julius och fortsatte sedan skriva under föräldraledigheten tills han blev ca 1,5år.

Denna har jag haft under graviditeten med Livia ända tills nu när hon snart är 1,5år och föräldraledigheten börjar ta slut.

Jag tycker det är kul att ha en blogg att skiva i. Men vill inte bara skriva om vår vardag utan mer inriktat på nåt speciellt ämne som tex bakblogg, träningsblogg, kost & hälsa etc. Nu har jag haft graviditets- & mammablogg. Får se vad nästa blir... kanske husrenoveringsblogg eller studentblogg :)

Hur som helst kommer jag garanterat att återkomma!

Nu tackar jag för mig och för att ni har följt mig och min fina lilla familj :)

På återseende!


Kommentarer
Postat av: Elisabeth

Ååå vad synd! Halkade in på din blogg när du väntade Julius och fastnade!
Älskar dina recept och tips så röstar för en matochbakblogg i framtiden! :)

2012-10-17 @ 20:32:21
Postat av: Linda

Svar: Tack Elisabeth! Du får följa mig på intagarn ist så länge :) heter elindat.

2012-10-18 @ 12:37:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0