Helgen.

Igår blev det först en löprunda innan frukost. Promenad på stan då det har varit marknad hela helgen. Köpte 14 par strumpor för 100kr. Som varje år. Och jag hinner alltid slita ut dom på ett år. Var tomt i strumplådan nu! Lite marknadsgodis så klart. Mors dag present till mamsen också ♥

Sen hade vi en utflykt till Strängnäs efter lunch. Barnens kusin fyllde 5 år. Det blev STORfika. Lek & bus. Grillning. Och småfika innan vi åkte hem igen. 



När jag vaknade idag fick jag först veta att Sverige vunnit Eurovision song contest. Lycka! Världens bästa Loreen. Hon är så sjukt jävla bra! Blev det ännu en löprunda innan frukost. Sen fick jag mors dag present av barnen. Presentkort på ansiktsbehandling ♥

Sen åkte vi ut till Sörvik för att fira min mamma, med tårta och grillning. Vi var ute hela dagen. Barnen badade hela dagen i den nyinköpta barnpoolen. Livia är som tokig i vatten! Så kul! 




Våra små sommarbarn :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0