Veckans utflykter...

Denna vecka har gått så otroligt snabbt!

måndagen var vi, eller jag och Julle, till Säterdalen med församlingsgården.



tisdagen var jag först till en osteopat som undersökte min besvärliga rygg. Hon beordrade mig att inte träna (!) under hela perioden som jag går och får behandlingar av henne. Blev smått deprimerad när jag hörde det, jag som får träningsabstinens efter 1 dags vila. Men lika bra att göra som hon säger, så får jag träna extra mycket sen när jag är bra igen :).
Efter det åkte jag och Livia till Smedjebacken och hälsade på Elin och lilla Ludvig. Dom bjöd på mat och fika, super smarrigt! Promenerade till Ludvigs farfar och tittade på hans höns. Hann inte med att ta bilder, tyvärr. På e.m var vi och lekte hemma hos Julles kompisar Conny & Frank. 

onsdagen kom kusin Mathilda hit och busade med Julle en stund. Jag och Johan var en aning trötta då Livia endast sov ca 10 min på hela natten. Hon har varit extremt snuvig, dregglig och lite lite febrig. Hoppas, hoppas på tänder, då hon fortfarande är en tandlös liten tös :) Denna dag blev hon även 11 månader gammal ♥
På e.m hälsade vi på Johan kusin m. familj som bor bredvid Jägarnäs badet. Världens bästa tomt har dom med sandstrand, och massa roliga leksaker! Julle ville inte åka hem!



torsdagen blev det lek på öppna förskolan en stund innan vi begav oss till Församlingsgården för avslutningsfest. Där blev det först sång i kyrkan. Sen lek och bus i kyrkparken. Och det bjöds på korv m. bröd, festis, kaffe och glass. 



fredagen, idag, packade vi med oss lunch och begav oss ner på stan för att titta på studenttåget. Det är så himla mysigt att ligga på en filt på gräset med hela familjen, gillar´t starkt! Till och med Julle tycker att det är mysigt. Livia sov gott i vagnen bakom oss :)



Och på e.m idag har vi åkt båt hela familjen, med mormor och morfar. Livias första båttur! Hon var dock inte helförtjust i den stora obekväma flytvästen som det inte gick att röra sig i. Så efter lite skrik och gnäll fick hon ta av sig den och krypa runt på golvet, mycket nöjdare! Och Johan fick prova att angöra båten, som gick galant på andra försöket, så nu kan vi ut och åka själva i sommar.



Jag kan inte säga annat än att vi har haft en helt underbar vecka! 
Trots lite sömn och öm rygg :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0