Pappaledig

Från och med i morgon är Johan pappaledig. Hela juni, juli och augusti. Sen har han 2 veckors semester i september. Underbart! Om ni frågar mig. Underbart! Om ni frågar honom. Säkert även underbart om ni frågar barnen :)

Och vad ska jag göra? undrar ni säkert nu.

Jo, jag ska jobba. Minsann. Fast inte under hela denna period. 8 veckor har jag på schema. Som personlig assistent. På samma ställe som jag varit tidigare. Ska bli sjukt kul att få komma hemifrån. Äntligen, säger jag. Efter 3 år hemma. Och det ska bli skönt att Johan är hemma de dagar jag inte jobbar. Att vi blir hemma mycket tillsammans, samtidigt. Då kan vi ju massa kvalitetstid med barnen. Hitta på lite olika saker med dom. Och även ha lite mer "egen tid". 

Vi har inte planerat något speciellt i sommar, som nån längre resa. Blir lite mer dagsutflykter. Kanske med nån övernattning i husvagnen. Leksand sommarland. Eskilstuna djurpark. Kanske Kålmorden. En weekend i huvudstaden med Gröna Lund och Skansen.


Kommentarer
Postat av: Lovisa

Du menar väl Gröna Lund? Liseberg ligger inte i huvudstaden. :)

2012-06-04 @ 02:05:21
Postat av: Linda

svar: hahaha, ojsan :) Tack Lollo!

2012-06-04 @ 08:51:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0