Helgen.

I helgen har vi haft fullt upp, som alla dagar nu för tiden. 
Lördagen blev ett sanbbt besök på Hammarbacksloppisen. Sen kom Mathilda och vaktade Livia medan vi andra åkte på husvisning. Först kollade vi på ett hus med strandtomt på Biskopsnäset. Och sen på ett hus som jag tyckte var helt ok i Lorensberga. Har börjat gilla det området mer och mer. Dock var det extremt många på husvisningen. Skit!

Åhhhh, vill ha!!!


På kvällen fick jag träffa min underbara vän Kajsa ♥
Vi hade en spontan kväll på stan. Gick först till Piren, tog ett glas vin. Chillade lite. Gick tillbaka till stan. Tänkte fika på Engeln men det var stängt! Köpte lite vindruvor, ost och kex på Hemköp och knallade tillbaka ner till sjön och myste där. Chillade lite till. Sen gick vi till Selmas och drack mer vin. Chillade ytterligare... En skön tjejkväll med mycket skratt som var välbehövligt!



Söndagen har Johan varit i Avesta hela dagen. Klippt gräsmattan som var typ 1 meter hög, han var tvungen att klippa allt 2 gånger! Också var det vägföreningsmöte. Jag och barnen stannade hemma. Vi fick besök av Julles bästa dagiskompis Leo. Det är så underbart att se hur glada dom båda blir när de ser varandra. Båda deras ansikten strålar upp och de springer mot varandra. Kärlek ♥





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0