Livia´s vecka.

Denna vecka har verkligen varit Livias egna vecka.

  • Hon har haft mamma och pappa helt för sig själva HELA veckan.
  • En solig dag tillsammans med sina vänner Ludde och Evelina.
  • Hon har fyllt 1 år! 1-års firande med släkt, tårta, ballonger och massa paket.
Vi har bott i hus i Sörvik hela veckan. Underbart att kunna ha dörrarna öppna och bara gå ut i gräset. Livia har badat i mini-poolen nästan varje dag. På tisdagen kom Elin och Jessica med sina små. Så himla kul att få bjuda dom på lunch och fika, medan barnen badade och sov. Vi hann även med att sola lite själva.

 
På torsdagen hade vi öppet hus för Livia. Vi blåste ballonger. Väldigt intressant tyckte Livia, men inte lika kul när  de sprack! Vi dekorerade tårtan. Väldigt enkelt, men tyckte att den blev fin ändå. Den senaste tiden har jag hakat upp mig på uttrycket less is more, och kan inte annat än hålla med! 
 
Livia fick många fina presenter. Tack till er som gav er tid att gratulera våran underbara lilla tös!
 
 
På fredagkväll när Livia hade somnat kom äntligen våran lilla Julius hem igen med husvagnen och mormor & morfar. Som vi har saknat honom! Åååh så skönt att få hålla om honom. Krama honom. Pussa på honom. Han ville bara vara hos mamma och pappa. Men husvagnen ville han inte lämna. Det blev ännu en natt i den, men denna gång tillsammans med pappa.

Oj, vad jag älskar mina barn! ♥♥
Och Johan så klart ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0