Kvalitétstid.

I två dagar har Johan och jag haft egen tid med enbart Julius. 
Han har haft kvalitétstid med mamma & pappa!
Livia har haft kvalitétstid med mormor!

Vi har bott på hotell i Stckholm. Mitt på Sergels Torg. Hur bekvämt som helst!
Kom dit på tisdag eftermiddag, då blev det promenad runt i Gamla stan, vid Slottet, på Drottning gatan och slutligen mat på Pizza Hut, superhungriga! På onsdagen besökte vi Junibacken. Julle älskade Pippis kök. Där lekte han massor. Och lilla gubben skulle han mata med morot och borsta honom fin. Vi åkte sagotåget. Spännande, Astrid Lindgren är ju bara världsbäst! Älskar henne! Sen gick vi vidare till Skansen. Kollade på alla djuren, åkte karusell, åt glass och bara njöt. Efter det gick vi till Aquaria vattenmuseum. Tittade på alla fiskar, Nemo var ju förstås favoriten, och hajarna! På vägen hem till hotellet sen var Julle jättetrött. Men han skulle inte sova. Tänkte äta middag på Friday´s i Kungsträdgården, men var så stimmigt så det blev en lugn middag på hotellet istället. Julle fick äta en rätt komponerad av Jamie Oliver. Han hade jobbat med Scandic och gjort barnmenyn. Och den blev lugnt godkänd. Julle åt upp nästan allt! 

 
Julle har varit helt underbar. Sovit som en stock i sin hotellsäng. Varit vaken till 22.00 på kvällarna. Så länge vi hade tv:n på kunde han inte komma till ro utan hoppade runt i rummet, sen så fort vi stängde av den somnade han på stört. Och har sovit till 9.00, då vi varit tvungna att väcka honom för att inte missa frukosten :)

Han har även varit helt torr i byxan, även på natten. Egentligen de senaste veckorna. Han har även varit duktig att bajsa, peppar peppar! Medan vi har varit borta har han kissat och bajsat direkt i toan. Man blir ju bara sååå glad! Så i natt kör vi på stort. Första natten utan blöja! Får se hur det går...

På vägen hem från Stockholm stannade vi och shoppade vid Barkaby outlet. Eller jag shoppade. Så nu är jag tillfredsställd :) Till mig själv fann jag en jättemysig tröja från Odd Molly. Till Livia fann jag ett par sandaler från Ecco. Hennes första egna skor, som inte Julle haft tidigare. Alltså rosa/röda. Hon fick även en blå/vit klänning från Boomerang. Till Julle fann jag en tröja från Acne, t-shirt och shorts från Boomerang. 

Tänk så fina vi ska bli!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0