Brummmmm...

 
 
Exakt det som jag inte ville skulle hända har hänt!
Livia tycker om att leka med bilar!
Hör ni hur hon låter som bilen?

Iofs, det är väl inte så konstigt när vi nästan enbart har bilar här hemma. Så hon har inte så mycket annat att välja på. Och då är det ju praktiskt att hon tycker om det, så slipper vi köpa en massa andra leksaker. Men jag vill ju ha en tjejig tjej. Hon fick några dockor nu när hon fyllde år, får se om de blir intressanta snart :) Sen när hon blir större ska hon få alla mina barbie-dockor, ponnyhästar, Skrållan, quints (de små små femlingarna), magic diaper babies (små bebisar med blöja som ändrade färg när man spolade varmt vatten på) och mycket mer som jag inte minns. Min mamma har sparat alla mina gamla leksaker. Så hoppas nu bara att hon inte enbart vill leka med bilar i framiden...
 

Kommentarer
Postat av: ♥ ♥ ♥ BAMBI - som precis har klippt av dotterns hår! ♥ ♥ ♥

Vad gör det om hon bara leker med bilar?

Min dotter leker nästan enbart med bilar och sånt som storebror leker med. Huvudsaken är väl att hon har roligt?

2012-07-29 @ 13:47:29
URL: http://bambi.alltforforaldrar.se
Postat av: Lisa

Vilken intressant inställning.. Om du inte skämtar, har lite svårt att avgöra det :)
Kan du inte förklara mer hur du tänker?
Själv tänker jag tvärtom och försöker erbjuda båda mina barn (en son och en dotter) båda så seger välja själva. Julle kanske skulle älska leksakerna du spar åt Livia liksom.?
Fast det är jag det, och jag tror mer på att ge alla möjligheter istället för att begränsa.

2012-07-29 @ 15:22:56
URL: http://stellabystardust.wordpress.com
Postat av: Linda

svar: hahaha tänk att jag visste att jag skulle få såna här kommentarer! Självklart får barnen leka med precis vad de vill (nästan). Julle tycker om att leka med dockor, springa runt med dockvagnen osv, och det uppmuntrar jag honom till. Tycker han om rosa skor, ja då köper jag rosa skor till honom, no big deal!

2012-07-29 @ 20:06:20
URL: http://babylife.webblogg.se/
Postat av: Hanna Karlsson

Hihi, kul med bilar ju. :-)

2012-08-02 @ 08:47:50
URL: http://hannafialotta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0