Söndagsträning

Blev träning ikväll istället för i morgon. Missar träningen i morgon då jag ska till banken. Vid 17.30 knallade jag mot gymmet. Körde två pass. Cirkel Styrka. CxWorx. Avslutade med 3 km löpning. Har lyckats öka på med 1 km denna vecka. Underbart. Och så kul att träna när passen är fullsatta. Det går bra nu. Med träningen. Har tränat regelbundet sedan nyår. 5 dagar/vecka. Utan att ha varit sjuk. Brukar alltid ha oflyt och bli förkyld/halsont eller liknande precis lagom till man kommit igång med träningen. Hoppas hoppas hoppas att jag klarar mig denna gång.



När jag kom hem vid 19.30 sov barnen. Också underbart.

Nu: Wallander!

Kommentarer
Postat av: ulrika

bra jobbat! Jag beundrar din disciplin! När vi hade barnen små kom jag aldrig iväg. men nu när jag är TANT då tränas det! Heja!

2012-01-23 @ 22:07:34
URL: http://tsomitant.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0