Livia 6 månader!



Idag är vårt älskade lilla hjärta ♥ 6 månader!
Vi har firat i massor. Med fika HELA dagen :)

Först hemma hos farfar & Kerstin på förmiddagen. Det var så mysigt.
Sen åkte vi direkt ut till Sörvik. Mor och far är i fjällstugan så vi tänkte passa på att bjuda några vänner på fika medan vi har ett hus tillgängligt :) Kusin Mathilda kom och lekte med barnen en stund innan hon skulle vidare till Örebro. Jag låtsades vara Leila Lindholm. Men misslyckades totalt! Försökte mig på att göra en citronpaj med hallonmaräng. Jävligt avancerat enligt mig. Upptäckte det förstås när det var för sent. Resultatet blev en paj med rinnig sylt, enligt barnen. Den gick iaf att äta. Som tur var hade vi även massa olika kakor och saffransbullar. Nästa gång får jag köra på ett säkert kort och baka något som är omöjligt att misslyckas med. Men det är ju så kul att prova nya saker.




Kommentarer
Postat av: Lovisa

Å vad go hon är! :)

Vi kanske kan ses tisdag eller onsdag nästa vecka? Jag är ledig då. Ville du prova Onepiecen?

Kram!

2012-01-06 @ 21:06:17
Postat av: Linda

svar: Ja, tisdag går bra, du får gärna komma på f.m så kan du vakta Livia medan jag hämtar Julle på dagis. Eller ons e.m för vill träna på f.m medan dom har barnpassning på gymmet. Provar gärna den. Har ni fått tillbaka sons of anarchy kan du ta med den :) kram

2012-01-07 @ 09:52:32
Postat av: Lovisa

Okej, jag kan när som helst förutom efter kl.17 på tisdag så bestäm du. :) Tisdag fm då eller? Jag ska kolla med Linda så kan jag hämta upp den på vägen till dig. :) kram

2012-01-07 @ 20:46:35
URL: http://lollolovisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0