Laddar inför Folkan...

Yes, you heard me! JAG ska på "Folkan" ikväll.
Och dansa loss till Larz Kristerz :) mohahaha...
Innan det är det förfest hos brorsan och Bea. 

Kände mig inte alls party-sugen imorse. Livia var vaken mellan kl. 03-05 (!). Planen var att gymma på f.m men det struntade vi i. Var hemma och tog det lugnt istället. Njöt av en 2:a frukost. Lackade naglarna. Bloggade. Bajsade i pottan (Livia alltså). Energin har kommit krypandes under dagen. Inbillar jag mig, kanske.

Ögonen har känts extremt hängiga och trötta. Som påsar under dom. Testade ett husmorsknep som jag läste i Emma Wiklunds skönhets bok. Att lägga kamomillté på ögonen. Såg väl allt för rolig ut! Men det kändes mycket mycket bättre efteråt. Det stramade till huden. Öppnade liksom upp ögonen lite.


Nu är det bara att försöka få fart på resten av kroppen!

Kommentarer
Postat av: Patricia

Det är viktigt det där med "rätt känsla", synd att det inte blev så men det kommer ju ut nya hus hela tiden så det är väl bara att försöka ha is i magen :)



Ha en trevlig ikväll och dansa loss!

2012-01-27 @ 18:23:03
URL: http://envilla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0