Kläder

Det blev att jag stannade hemma ikväll. Tråkig jag är va? Fruktansvärt! Livia har varit gnällig hela kvällen. Magproblem. Jag badade med barnen medan Johan åkte och hämtade pizza :) Sen har vi tittat på "Mamma Mu". En av Julius favoriter. Livia var somnade i min famn. Väldigt sällan hon gör det. Så hon var nog extremt trött. Det är ju det mysigaste som finns när dom somnar i ens famn! Mmmmmmmyyyyyssss i massor. Imorn ska Johan jobba. Och då vill jag inte vara tröttare eller segare än jag är utan att ha varit på krogrunda. Hah.

Har fotat lite kläder som jag ska lägga ut på Tradera...





Några utav plaggen.

Kommentarer
Postat av: Lovisa

Såg i går kväll att jag ska till tandläkaren kl.14.20 på tisdag, men vi hinner ju ses innan. :)

2012-01-08 @ 09:17:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0