Frukost

Varje dag går jag just nu och längtar efter morgondagens frukost :)
Frukosten är ju dagens bästa måltid!



Idag blev det smörgås ("Doktorns bästa" Perers mjölkfria) med rökt vildsvin från Strängnäs (!).
En tallrik med keso, naturell yoghurt, kiwi, müsli och gojibär. Färskpressad apelsinjuice.

Vi provar just nu att använda "valio" produkter för att se om vi blir mindre fisiga här hemma..haha!
Jag känner mig som om jag har världens ballongmage och har magont lite då och då, får se om det blir någon skillnad...

Kommentarer
Postat av: Patricia

Jag älskar också frukost, förstår inte alls de som kan hoppa över det målet..



Förresten tack för tipset av chai-te, både jag & Robin älskar det! :)

2012-01-05 @ 20:20:27
URL: http://envilla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0