Att träna sent.

Var på gymmet igår kväll. Ett boxpass mellan kl. 20.15-21.15. Lite väl sent. Enligt mig. Jag var i alla fall pigg och laddad innan träningen denna gång. Annars blir det ju lätt att när man har lagt barnen, så vill man själv bara slänga sig i soffan och göra ingenting. Men nu var jag verkligen laddad. Jag älskar boxträning. Man tränar HELA kroppen. Gör av med alla sina aggretioner. Slår, slår och sparkar. Så hårt man bara kan. EXPLODERAR inombords!

Men, när jag kom hem var det lite svårt varva ner. Det blev inte att jag sov kl 22.00 som i vanliga fall. Då blev det först duschen. Kvällsmat. Massage av älsklingen (!). Kolla fejjan och bloggen om man har blivit bekräftad...

Kröp ner i sängen vid 23-tiden. Men det var fortfarande svårt att komma till ro. Få ner pulsen. Jag kände mig som ett durecell batteri. Ddddddddrrrrrrrrrrrrrr. Några djupa andningar. Yoga andning. Sen gick det lite bättre.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0