Uppsvälld

Jaha, då var det inte så konstigt att jag känt mig uppblåst och svälld i magen hela veckan. Nu är mensen här igen. Var ett tag sedan sist, säkert 2 månader. Och då höll den i sig i över 2 veckor. Får väl se hur länge den håller i sig denna gång. Pust och stön! Lika bra att börja äta järntabletter. Annars blir jag jätte trött och orkar ingenting. Att blöda i över 2 veckor kan ju inte vara bra för kroppen. Tappar ju jätte mycket blod. Dumma minipiller! 

En lite seg dag idag. Med värk i kroppen har jag inte lust till någonting. 

Hade iaf tänkt göra chokladskorpor nu när vi har alla ingredienser hemma.

Kommentarer
Postat av: Lovisa

Man tappar inte så mycket blod vid mens. Inte ens en dl, men det ser alltid ut att vara mer då det är blandat med kroppsvätska och lite slemhinnor. :) Blää! :)

2012-02-11 @ 13:13:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0