Mina nya inköp.

Nu ska ni få se vad jag köpte till mig själv igår.

En naturvit-färgad klänning från ICHI, 500 kr. 
Den sitter åt i midjan och är öppen i ryggen, endast en knapp längst upp.
Planerar att ha den på vinterfesten, måste bara hinna träna en massa så att den sitter fint :)



En svart klänning från Killah, 299 kr. Som man även kan ha som linne. Det är en bred mudd längst ner som man kan placera lite var man vill beroende på vilket plagg man vill ha...på rumpan, ovanför rumpan eller under rumpan :) Det är min back-up klänning ifall den ovanför inte blir bra. 

Sen blev det en typ jack-tröja från Diesel, 399 kr. Den är väldigt mysig. Jätte tunt material. Mysig krage, som jag gillar. Med knappar. Man kan dra åt den i midjan.



Slängde även med denna mysiga kjol från Koola Anna, 100 kr. 



Så var hela presentkortet upphandlat. Nästan. Fick 3 kr tillbaka..haha!

Nu ska jag manikänga för älsklingen...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0