Lite shopping...

Idag, i natt och i morgon är vi barnlediga. Tänk så mycket man hinner göra då :)
Lämnade dom efter lunch hos mormor. Sen var jag på stan 2h. Lämnade tillbaka böcker på bibblan. Postade 3st studieböcker som jag sålt. Var på loppis och fyndade sockerkaksformar som vi var i akut nöd av! Hittade även en sil och en lite visp. Hittade så klart även en del fina gamla möbler som jag gärna hade tagit med hem, synd bara att vi inte har ett hus...


Kikade in på lilla boomerang (barnloppis) och fyndade en klänning i plysch, en pyjamas från me&i och en t-shirt med döskallar från me&i.

Sen var jag inne på Jeans and more och provade en massa kläder. Hade presentkort på 1300 kr som jag ville handla upp :) Och det var ju inga problem. Dessutom ska vi snart på vinterfest med Johans jobb, så provade massa fina klänningar. Fick med mig 4 plagg hem. Dom får ni se i morgon...så håll utkik!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0