Lime- & mynta macarons

Idag försökte jag mig på det omöjliga, igen.
Känns det som.

Jag får dom liksom inte att växa i ugnen. Dom ska ju stiga så dom blir sådär fina.
Förbannade macarons. Jag blir lite smått irriterad.
Men dom fick en rundare och slätare form denna gång, så lite förbättring!

Och jag kan också säga att dom blev riktigt goda. Mumsssss.
Har slängt i mig flera stycken bara ikväll :)

Man får blunda och äta dom...fniss



Nästa gång ska jag ha en digitalvåg.
Och vara ensam hemma. Inga barn i närheten!

Höll på att bli tokig. Livia skrek. Ingenting dög för henne.
Julius skulle vara med och springa runt mina fötter.
Vad mannen i huset gjorde har jag ingen aning om...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0