Ajaj...

Har lyckats hålla i träningen.
Förra veckan blev det 4 pass. Mycket löpning. Benen har varit helt stumma. Provade att springa igår, men det var omöjligt. Fick istället bli ett rejält ryggpass. Läste Johans BODY tidning och fick massa inspiration. Gjorde alla ryggövningar som det stod om i tidningen, och nu har jag helvetes ont i alla ryggmuskler.
Petar man på mig så skriker jag rakt ut!
Hoppas att det har gett med sig till på fredag för då ska jag få massage. 
Idag lyckades jag däremot springa 2 km. Innan fick sig triceps och biceps en rejäl omgång. Är redan öm i armarna! I morgon blir det axlarna och de små boobsen som ska tränas. Samt ett CxWorx pass för att träna magen. Kanske lite löpning om benen håller. Sen har vi torsdag. Då är det bara 2 kroppsdelar kvar att träna för denna vecka. Rumpa och ben. Sen får kroppen vila fre, lör & sön. Så ser mina träningveckor ut just nu. 

Innan läggdags ligger jag en stund på denna otroligt sköna matta :)
Sen sover man gott!



Kommentarer
Postat av: Jessica Wallberg

Du är superduktig! Bra gjort av dig att hålla i! :)

2012-02-09 @ 13:12:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0