Upptagen...

Min frånvaro den senaste tiden, har en enkel förklaring...

Jag har införskaffat en ny leksak. En mycket farlig sådan. Som tar all ens tid.
Men jag har lovat mig själv och ska verkligen försöka att inte bli som alla andra som har en likadan.
För jag vill vara en närvarande mamma. Som ser, hör och ger uppmärksamhet till sina barn.

Det senaste dygnet har jag försökt att förstå mig på denna leksak.

 
Min gamla mobil hade gjort sitt. Den bara krånglade massor. Har funderat läääänge på vilken av alla dessa typer jag ville ha. Frågat alla jag träffat vilken dom har och vad dom tycker om den. Till slut orkade jag inte vela längre så åkte ner på stan och bara tog denna. Min första någonsin med abonnemang faktiskt. 

Var tvungen att ta det rosa silikonskyddet endast för att få ha den ifred.
Johan vill gärna gå och pilla på den, men det rosa skrämmer honom lite, fniss

Förresten, till er som har likadan!
Kom med tips och "bra att veta" grejer och vilka appar ni tycker är bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0