Uppdatering.

Har jobbat massor de senaste dagarna. Två natt-pass + ett dag-pass + ett extra natt-pass. Så jobbade 24h i sträck. Och har inte fått sova speciellt många timmar. Trötta har vi varit. Livia har också krånglat en massa, tänder kanske? Hennes 2:a tand har spruckit igenom.
 
Imorse när jag slutade jobbet tog jag med mig barnen och åkte till mormor. Och sover kvar till i morgon. Får Johan vara hemma och vila, träna  och göra vad han vill. Vi har plockat massa hallon. Julle och jag var på Hammarbacks loppiset. Fyndade höstskor, strumpor och jeanskjol till Livia. En hink blåbär till mormor så hon kan göra sylt ;) Fann även lite emaljprylar till köket. Lägger upp bild på dom imorn, lyckas inte på mormors dator.
 
På e.m har Sussie och tjejerna Jolina & Hanna varit här och lekt i flera timmar.
Barnen sover gott nu i källaren. Och det ska jag med göra nu, supertrött.
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0