Köksprojekt.

Jag tycker om att vara på gården. Särskilt om jag får tid att utföra alla idéer som jag har. Finns så mycket som jag vill göra. Varje gång jag kommer dit kommer jag på nya saker som jag vill förändra. Småsaker som inte behöver ta så lång tid. Men det är svårt att få den där tiden när man har 2 småbarn. Samtidigt som mannen är ute och hugger ner träd i skogen. Men tro det eller ej. I helgen gav Johan mig den lilla tiden som jag behövde. Trots att vi hade båda barnen med oss. Vi åkte till stan och köpte tyg som jag sedan klädde om kökssoffan med. Fixade lite nytt i fönstret, orkidéer (plast eftersom vi sällan är där) och andra gardiner som jag fann i garderoben. Också målade jag om en hylla och ett tidningsställ. Soffan ska jag vid nästa tillfälle slipa och måla vit. 






Kommentarer
Postat av: Patricia

På Nova hems "outlet" affär fanns det, fanns i svartvitt, eller rödvitt också :)

2012-04-15 @ 17:20:01
URL: http://envilla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0