Första krypstegen!



Idag på förmiddagen var jag på gymmet. Johan var hemma med barnen. 
Vad händer? Vad missar jag?
Så klart, Livias allra första krypsteg. Som jag har väntat på de där krypstegen. Också gör hon det när jag är borta! Hon kommer ju så klart även att ta sina första steg i sommar när jag är på jobbet. Jag kommer att  missa allt som hon gör för första gången. Det skär i hjärtat på mig! Min lilla flicka. Hon blir så stor nu. Allt går så otroligt snabbt nu.

Vill stoppa tiden varje dag! 

Kommentarer
Postat av: Patricia

Kan tänka mig att det är fantastiskt med varje framsteg :) Du får köpa ett stort hus och skaffa fler småttingar, så du kan vara hemma längre ;)

2012-04-11 @ 21:08:39
URL: http://envilla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0