Modevisning!

- Känner du lika som jag att du vill förnya garderoben med lite höstkläder?

- Eller behöver dina barn nya kläder?

Då föreslår jag att du ska slita dig från datorn och komma på modevisning söndagen den 2 oktober!
Det blir modevisning av CapriCollection kläder samt Lingon&Blåbär barnkläder.

Klockan 14.00 i Sörviks folkets hus kan du och din familj eller varför inte ta med några tjejkompisar på en trevlig tjejkväll och kolla in höstens mode och fina färgglada barnkläder!

Kostnad: 40kr
Kaffe & kaka ingår!

Biljetter kan köpas hos Carinas Hårstuga eller bokas på telefon.
Carina: 070 3939588, 39522
Eva: 076 8821355, 39070

Lotterivinst på biljettnr.

- Ring nu!!!!!!!!!!!





Kommentarer
Postat av: Lina

Mmm, det var riktigt skoj. Jag och Elsas mamma skrattade så att vi grät :) Den mesta färgen hamnade dock på barnen men de fick sig ett bad och all färg försvann!

2011-09-15 @ 20:05:16
URL: http://nilssoncarolina.blogg.se/
Postat av: Lina

Just därför jag slutade så pass "lång" tid innan bebis kommer. Hon har ju inte haft den på över en månad, hon pratar inte om den och likaså blöjan. Hon förstår att bara bebisar har tuttar så jag tror faktiskt inte att hon kommer att börja om 5 månader igen. Då har hon förhoppningsvis helt glömt av att hon ens haft en napp :)

Men ni kan nog få Julius att sluta igen tror jag. Jag har också hört att det kan vara så att dom blir små igen och vill nästan vara bebisar. =)

2011-09-16 @ 08:11:33
URL: http://nilssoncarolina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0