En 2-åring & en 2-månaders...

Idag är världen bästa kille 2 år!
Och världens bästa tjej 2 månader!



Julius dag började med att han fick öppna våra paket i soffan, halv-sovandes. Kläderna var han inte alls intresserad av, men lastbilen däremot, den var populär!



På dagis bjöd Julle alla barnen på glass och kex. Också fick han en present där cokså, en söt liten boll :) När han kom hem från dagis sov han som en stock i 2h. Sen var det dags för kalas igen med sina kompisar. Majken, Alicia och Conny med deras små-syskon kom. Julius fick massa paket. Vi bjöd på marängtårta, muffins och kakor. Sedan avslutade vi kalaset med lite fiskdamm :)
Min provisoriska fiskdamm inne i badrummet. Jag kom på den brillianta idén att använda duschdrapperiet, så klippte ut fiskar och satte på drapperiet. Jag ställde mig i badkaret så fick barnen ett metspö (träpinne från skogen + snöre + klänypa) så kastade dom över flötet över drapperiet och så hakade jag på en påse (leksaksbil, russinaskar, palle kuling choklad) till barnen.




Efter kalaset kom farfar och Agnetha för att uppvakta 2-åringen. Ännu mer paket och ännu mer fika. Men denna gång blev det smörgåstårta, mumma!



Och efter det kom morbror Ronny och Bea. Och då hade Julle tröttnat på att öppna paket! Desto gladare blev mamma som fick öppna dom..hihi...fina "Tommy Hilfigher" kläder fick han och dvd-filmer.

En trött Julius fick krypa ner i sängen, säkerligen väldigt nöjd med dagen och tacksam för alla fina presenter som han har fått. Tusen tack för idag alla vänner, som var med och firade Julius födelsedag!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0