Stress...

Blev en stressig e.m idag.

Först kalas. Julius var olydig, klängig och tuttig. Livia skötte sig exemplariskt.



Skynda hem för att jag skulle köra ett bodypump-pass på gymmet kl. 17. Livia somnade på vägen hem i vagnen och sov när jag åkte till gymmet. När jag kommer hem hör jag i trapphuset hur båda ungarna skriker ihjäl sig (!) då hade Livia vaknat precis när jag hade åkt. Så hon sov bara 10min och i vanliga fall sover hon 2h! Jätte trött! Jag tar en snabb dusch med Julius och nattar sedan Livia medan Johan nattar Julius.

På vägen hem från gymmet åker jag förbi posten och hämtar 3st paket. Ett till Johan med nya vinterskor, jätte snygga! Ett från ellos med pepparkaksdräkterna till barnen. Livias klänning är mega-stor, så jag får skicka tillbaka den och byta till mindre stl. Det 3:e paketet var en pizzakartong (!). hahaha



Men inuti var alla scrap-saker :)



Dock var albumet mindre än vad jag trodde. Bara 20cm × 20cm, med 10st plastfickor inuti.
Nån som vill köpa det utav mig? 139kr

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0