Nya sängar!

Idag har vi gjort om lite i barnrummet.
Johan har skruvat ihop Julius nya säng.
Jag har bäddat med nya och större sängkläder, "Pettson & Findus".




Han sov i den efter lunchen idag. Det gick jätte bra!
Han ligger och tittar på fiskarna i akvariet som nu är i samma höjd som sängen.
Ikväll kunde jag ligga bredvid honom i sängen och läsa saga för honom.
Det var himla mysigt, något som jag har saknat! Nu kommer vi nog läsa sagor lite oftare :)

Jag har även bäddat i Livias säng, "Lilla Anna" har hon fått.



Men vi väntar lite innan hon får sova där.
Tänkte att Julius får vänja sig med sin nya säng först.

Såhär ser det ut nu i deras rum.



Vi vet inte riktigt var vi ska placera lekhyllan...
Det är en möbel för mycket känns det som...
Men alla behövs liksom...

Kommentarer
Postat av: Patricia

Tack! Njae, om ni kan vänta 20 år så ;)



Åh har din lilla sessa en alldeles egen Sebra säng, nu blev jag nästan lite avis här. En sån ska jag också skaffa till mina små sen när det är dags - absolut snyggaste barnsängen. Måste vara värd varenda krona!

2011-10-31 @ 19:14:59
URL: http://envilla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0