nya inköp

För typ sisådär 2 år sedan när jag fyllde år fick jag presentkort på Jeans and more här i stan.
För typ sisådär 1 år sedan när jag fyllde år fick jag presentkort på Jeans and more här i stan.

Det ena fick jag av Johan och det andra av min bror.
Eftersom jag varit gravid om vartannat de senaste åren så har jag inte köpt nåt.
Så det ena presentkortet handlade jag upp när jag köpte en present till brorsan, så man kan säga att han fick tillbaka det...haha

Men nu äntligen handlade jag upp det andra presentkortet som var på 1000kr!

Jag fick allt detta :)



Ett par Fornarina jeans samt 3st trosor.
Alla jeansen jag har kommer jag inte i och tror inte heller att jag nånsin kommer att göra det. Men jag ger inte upp hoppet! Har ett par i stl 25 (!) - hujedamej vad jag kommer få träna som en tok för att komma i dom! Dessa är i stl 29. Det har tagit mig 4 storlekar att föda 2 barn.

Rensade i underklädeslådan igår och kastade en massa trosor så det blev en bra liten bonus för att handla upp hela presentkortet :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0