Lördag

På f.m tog jag en promenad med Livia ner på stan.
Kikade in på Folkets hus loppis och fyndade lite kläder till henne och en matstols-dyna.
Gick en sväng på stan också och köpte present till Conny, barnen är bjudna på kalas nästa vecka :)


- Oj, vad var det här för läskigt ställe dom satte mig på nu?



Men efter en stund verkar det som om hon tyckte att det var helt ok ändå :)

På e.m har vi varit i Sörvik. Byggt mer på växthuset, nej det är inte klart än! Glömde ta bild men nu kan man se iaf hur det kommer att se ut med hela ramen, väggar och tak. Men, dörren hamnade lite på fel ställe så vi måste röva lite utav muren och möblera om lite...typiskt!
Jag har friserat om mig till lite höstigare frisyr...kommer kanske bild nån dag nästa vecka om ni är nyfikna :)

Julius har hjälpt till med disken.
Det är ju aldrig för tidigt för att lära sig hjälpa till med hushållssysslor.
Snart kanske Julius har fler streck på "jämställdhets-schemat" än vad Johan har (!).


Kommentarer
Postat av: Emelie

Den passade ju perfekt :)

Kul att den kom till användnig, den är ju såå fin :)

Kändes lite att sälja den. Hihi

Men kan inte spara på allt, haha



2011-10-15 @ 22:07:13
URL: http://emeliechristianthilde.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0