datakunskaper

Jag har börjat fundera lite på vad jag är bra/dålig på. För att komma på vad jag skulle passa att jobba med i framtiden. Det är ju inte det lättaste att komma på vad man är bra på. Det är ju bara dåliga egenskaper som dyker upp i huvudet.

Jag tycker att jag har väldigt dåliga datakunskaper. Visst kan jag använda internet osv. men andra dataprogram som tex. excel är jag skitdålig på. Sist jag använde det var på datalektionen i gymnasiet tror jag. Men det man inte använder i vardagen glömmer ju snabbt!

Så jag har bestämt mig för att börja träna lite på att använda excel.
Jag ska skaffa bättre koll på alla mina inkomster och utgifter.

Ja, inkomster är ju inte så svårt, det är ju bara 2st barnbidrag och föräldrarpenning på ca 6000kr.
Men utgifterna däremot...ojojoj...vi kan ju börja med alla blöjpaket :)



Vi får se hur länge mitt tålamod står ut innan jag får psykbryt på detta program!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0