Gaaaaahhh...

...i natt blev jag tokig! Fick massor av onda tankar!!

Livia vaknade kl 02.00. Vi gjorde allt för att få henne att somna om, utan resultat!
Hon vände och vred på sig. Pratade, pratade och pratade.
Johan gav upp efter en stund och gick till soffan.
Jag fortsatte att försöka få henne att somna.
Sjöng, buffade, vyssade, ignorerade och sa åt henne på skarpen att nu ska vi faktiskt SOVA!

Kl 05.00 somnade hon igen. Hon var vaken i 3 jävla timmar!!
På dagarna deckar hon ju för sjutton efter bara 2 timmars vakenhet!!!

Nu måste vi strukturera om här lite...idag kan hon ju FETglömma att hon ska få sova, inte ens en ynka liten sekund! Ok då, lite snälla kan vi väl vara. Hon får sova 2 ggr om dagen istället för 3 ggr som hon gjort hittills, får se om hon orkar med det...

Julius fick vara hemma idag. Livia sov till kl 8.30, jag med för den delen! När jag tittade ut genom fönstret och såg vilket ruskväder det var orkade jag inte ens tänka tanken att klä på alla och gå till dagis.


Kommentarer
Postat av: m

2011-11-23 @ 14:33:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0