Dagisbild



Första gången dom hade fotografering på dagis hade vi piffat till honom och var väl förberedda!
Men så gick fotografens blixt sönder så det blev inga bilder på honom :(
Sen några veckor senare skulle de barn som ej blev fotade första gången bli omfotograferade. Men denna gång visste jag ingenting, hade inte sett/blivit informerad om en ny fotografering. Så Julle hade smutsiga kläder/morgonfrisyr/röda utslag under läppen. Och blåmärken i ansiktet, men syns inte på denna bild.

Jag tänkte att jaja, vi ska ju ändå ta bilder på öppna förskolan sen så det gör väl inget.
(Fick lite ångest och blev lite irriterad på personalen att de inte sagt något.)

När vi fick se bilderna var det som jag trott inte så många som var något att ha.
Men denna bild kunde jag bara inte låta bli att beställa!
Man blir ju bara så glad när man ser bilden :)

Våran underbara lilla 2-åring ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0