Skräckslagen!!!

Har precis lämnas min lilla älskling på dagis, skär i hjärtat varje gång för han blir så ledsen :(
Jag har varit kvar några gånger utanför dörren och väntat så att jag vet att han slutar skrika innan jag går hemåt. Det brukar inte ta mer än 5 min. men jag hoppas ju att dom ringer om han skulle gå och vara ledsen i 3h. Det kan ju inte vara bra för deras psyke?

Idag berättade en annan mamma att när hon skulle hämta sin son igår kl 11.00 var det en liten flicka ute i kapprummet helt själv. Hon stod och plaskade i toaletten (!).

Hallå!!!!

Helt själv...
...i toaletten!!!


Hon kunde ju för faaaaan ha drunknat!!!

Kommentarer
Postat av: Lovisa

Lilla Julius då. Men det är som du säger det går ju över på en gång.

Till toaletter ska det ju vara lås av nåt slag på en småbarnsavdelning. Läskigt!

2011-03-10 @ 11:55:58
URL: http://lollolovisa.blogg.se/
Postat av: Lina

Men usch då. Inte okej!

Hoppas att det går bättre på dagis med lämningen snart =)

2011-03-10 @ 15:19:44
URL: http://nilssoncarolina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0