Föräldrarmöte

Då har man varit på sitt livs första föräldrarmöte på dagis. Det var intressant. Spännande att höra föräldrars åsikter. Jag tycker att det var ett bra F-möte. Man fick svar på en del frågetecken.

Eftersom detta dagis är annorlunda än alla andra, då det bara är tillfälligt, så blev väl även mötet lite annorlunda. Det vi mest talade om var egentligen vad som kommer hända efter sommaren och hur det kunde bli som det blev. Kommunen måste ju ha vetat hur många barn som behöver dagisplats inom den närmsta framtiden, samt kostnader m.m vilket dom också gjorde. Men politikerna ville då inte lägga dessa pengar på det ändamålet. Idioter!!!

Det var en mamma som nyligen flyttat hit från Borlänge, hon sa att situationen var värre i den kommunen...

Hur som helst, det var ett intressant möte som jag skulle kunna skriva massor om,
men en annan gång :)

Kommentarer
Postat av: Lina

Jag verkar vara ensam om att var hård som sten nu =) Haha men man vet aldrig det kanske återställs om jag blir gravid igen =)

Hoppas att något fungerar och att du slipper köpa nya!

Kul med föräldramöte, jag längtar efter både det och utvecklingssamtal =)

2011-03-15 @ 21:33:50
URL: http://nilssoncarolina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0