Ensamma

Åkte till Församlingsgården på eftermiddagen. Har sångstund på tisdagar. Vi var så laddade p.g.a att vi missade det förra veckan då Julius var sjuk. Och självklart var det inget denna vecka. Såååå typiskt! Det är ju sportlov denna vecka. Att jag inte tänkte på det. Kändes iaf lite bättre av att det samtidigt kom dit en annan mamma med ett barn samtidigt som vi. Alltså var det inte bara jag som var snurrig i huvudet :)

Vi åkte istället till öppna förskolan VillGott. När vi kommer dit åker alla andra mammor med sina barn hem. Typiskt igen! Dom hade iaf öppet trots att det är sportlov. Jag och Julius hade hela lokalen för oss själva. Tror Julius tyckte det var ganska skönt. Han fick leka med vilka leksaker han ville, utan att någon tog dom ifrån honom. Lugnt och skönt var det.




Kommentarer
Postat av: Elin

Ja vilken lättnad det var att allt såg bra ut på UL:et!

Nu har jag äntligen nåt kul att läsa när du har börjat blogga igen:)

Grattis till er igen oxå:)

2011-03-02 @ 07:25:02
URL: http://theaelinkristoffer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0