Äventyrsdag

Idag har vi varit på äventyr minsann!
Åkte hemifrån kl 10.00, hämtade upp min bror för att åka vidare till Falun. Där mötte vi upp min moster på stan. Strosade runt lite i butiker. Åt lunch tillsammans. Sen vidare till Lugnet för att titta på min kusin när hon spela innebandy. Det var inte vilken match som helst, utan SM slutspel (!). Dom vann semifinal-matchen med 4-3. Det var en riktigt spännande match. Isabella gjorde 2 vikitga mål på slutet :) så duktig! Snart ska dom spela om guldet, hade varit kul att även se den matchen, synd att den är så sent. Hoppas dom vinner, jag ska hålla tummarna!

Julius tyckte också att det var spännande att se på tjejerna som jagade bollen med klubbor. Han skulle sitta själv på en stol bredvis mig. Klappade händerna och verkligen följde matchen :) Med hörselskydd på sig. Hudiksvalls hejjaklack kan man absolut inte klaga på. Nästan så att jag fick hålla för öronen ibland..haha!

Rolig dag!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0