Fotomodellen Livia!

Idag har våran lilla tjej varit fotomodell åt Carina Heed Pettersson.
Hon ville ha lite bebisbilder och frågade om hon fick fota våran lilla tjej, vem tackar nej till det?

Och vi får en massa fina bilder på våran lilla älskade juvel :)

Hon var så duktig, inte ett endaste litet gnäll ifrån henne under hela tiden. Hon sov mestadels och vi fick göra vad vi ville med henne. Längtar till jag får se alla bilder! Och det kommer bli så svårt att välja ut vilka bilder vi vill ha. Också önskar man ju att man hade ett större hem med en massa väggar att sätta alla bilder på...

Jag tog några bilder med min lilla kamera så ni kan få en liten hint av hur fotograferingen såg ut,
snäll jag är va? :)




Kommentarer
Postat av: Lina

Vilken liten mysis =)

2011-07-25 @ 13:02:01
URL: http://nilssoncarolina.blogg.se/
Postat av: Anonym

Jättefina bilder!! Hon är så fin!

2011-07-25 @ 21:42:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0