syskonvagn

Först tänkte vi att vi inte skulle behöva köpa någon större vagn. Julius gillar inte så mycket att åka vagn längre. Han ska bara gå och gå och gå hela tiden. Det tar en evighet att ta sig någonstans. Det är kul att han vill gå. Men har man bråttom blir det lätt lite stressigt :)
Vi tänkte att det kanske skulle räcka med en åkbräda. En såndär man sätter på vagnen. Syskonet behöver bara stå på brädan och rulla med. Men efter att ha funderat lite klickade jag mig in på blocket och fann en fin hyfsat ny syskonvagn i Hedemora. För nästan halva priset! Då kunde jag inte låta bli :)



Det är en babytravel. Med liggdel som man enkelt lyfter av.
Kompakt och smidig vagn. Får väl se om vi är lika nöjda efter sommaren när man har fått användning av den :)

- Vill ni ha fler nyheter?

Kommentarer
Postat av: Jennie och Tilde

Kul att du börjat blogga igen :) Jag vill jättegärna läsa om fler nyheter :)

2011-02-27 @ 18:18:10
Postat av: Lovisa

Jag visste ju redan dom här nyheterna, men vill mer än gärna ha fler. Det är så kul att läsa om er. :)

2011-02-27 @ 19:10:46
URL: http://lollolovisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0