Jihooo Jihaaa

Ett steg närmare målet!

Det har gått 3 månader sedan jag började träna.
Jag har gått ner 3kg, väger nu 60kg.
Minskat 3cm i lår, rumpa och midja. Överarmen har blivit 1cm större.
Över bröstet har jag minskat 8cm (!), det hade jag ju lugnt kunnat behålla som det var!
Tuttarna är som bortblåsta, platta och sladdriga. Skulle vilja ta lite från magen och ge till tuttarna istället :)

Jag kommer nu i mina G-Star jeans i stl 27 samt mina blå chinos.
Känns så skönt. Slipper jag endast använda Fornarina jeansen i stl 29, som nu sitter lite slappt - kanske blir lite tightare om jag tvättar dom :)

Mitt mål är att komma i mina skinny jeans som är stl 25.

Detta ska jag fira med Jessica ikväll.
Vi har bokat bord på Grand Hotell :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0