FitLine

Den senaste tiden har jag varit så fruktansvärt trött. Ingen ork alls. Energi nivån har varit på minus. Jag tycker så synd om barnen då. Känner mig som en dålig mamma som inte orkar leka och busa tillsammans med dom. Det blir bara en massa gnäll, tjat och skrik. Massa negativ energi hela tiden. Man bråkar om onödiga saker. Orkar inte heller träffa andra människor - som man egentligen behöver göra när man känner sig såhär nere. Vill inte ens umgås med mig själv för jag tycker att jag är så fruktansvärt tråkig, dåligt humör och hett temperament. Har också haft huvudvärk av och till hela hösten. Jag som aldrig brukar ha huvudvärk. Också kan vi även lägga till nästäppa på det som jag också haft hela hösten.

Men hoppas att det ska bli ändring på det nu!

En dag för några veckor sedan ringde helt plötsligt en gammal vän från Au Pair-tiden i USA. Det var som en blixt från ovan! Hon började berätta om produkterna "FitLine" som hon har provat under 1 års tid. Det är naturliga råvaror som innehåller alla mineraler och vitaminer, total cellförsörjning! Företaget startade i Tyskland -93 (om jag minns rätt) och har vuxit sig större och större i Europa. -02 kom det till Sverige.
Det är ju så idag att all mat innehåller inte lika mycket näring som för ca 25 år sedan.
Så lite näringstillskott är nästan ett måste idag för att få all näring som man behöver.

Helena berättade att hon känner sig mycket piggare och är mycket gladare än tidigare. Hon har fått tillbaka sin energi och orkar att träna och vara uppe längre på kvällarna. Dessutom har hon inte varit sjuk en enda dag under hela tiden som hon har druckit dessa tillskotts-drinkar! Hon har eget företag som hon driver själv så hon har också mycket stress och press på sig för att få det att gå runt.

Jag var skeptisk när jag pratade med henne. Men eftersom det har påverkat henne så positivt att hon vill att andra ska må lika bra som henne och få denna chans så tackade jag Ja till att prova i 3 månader.
Det är inte det billigaste alternativet kanske, för det kostar 849 kr i månaden. Men å andra sidan så är det endast 24 kr om dagen som man lägger på sin hälsa. Istället för en kopp kaffe kanske :)

Fick ett stort paket med posten igår. Det är 3 st burkar med pulver. En morgondrink innan frukost (basics). En drink på dagen om man känner sig lite extra trött (activizer). En drink på kvällen för att återhämta kroppen under natten (restorate). Jag fick burkar för 3 månader framöver :)



Nu har jag höga förväntningar på att detta ska göra så att jag får tillbaka all min energi. Jag ska bli pigg och glad och en trevlig och rolig person att vilja umgås med :) Jag ska orka träna och orka vara vaken längre än till kl 20.00 på kvällen!

Jag vill ha livskvalité på hög nivå!

- Om det är någon där ute som känner/mår lika som jag och som vill prova dessa produkter,
då kan ni höra av er till mig så kan jag hjälpa er att komma igång!

Kommentarer
Postat av: A

Oj, vad dyrt!!! Hoppas det hjälper:)

2011-12-14 @ 21:19:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0