Nya bästisen...

Idag hade jag och Moa bestämt oss för att besöka motormuséet i Grängesberg med våra barn, men eftersom det blev så pass bra väder på e.m tog vi en promenad till stadsparken och lekte istället. Elin var också där med sina barn, kul att träffa er!

Efter en stund med mys i parken kom det en regnskur så vi fick springa till bibblan och fortsätta leka där. Julius och Conny leker så otroligt bra tillsammans, så himla kul att se hur dom diskuterar med varandra och deras kroppsspråk. När jag pratar om Conny hemma skiner Julius upp som en sol i ansiktet :)



När vi kom hem kom det ett blombud till oss hela familjen, lite överraskade blev vi!



De var från Johans jobb. En bukett till oss och en bukett till Livia.
Det gulliga var att de satt ihop med ett fint band :)

Kommentarer
Postat av: Lina

Det är ju så, jag hade varit glad om jag kunnat röra på mig lite faktiskt.

Gjorde du inte, det är så olika ju. Med Mindie kände vi utanpå magen i vecka 17. Men det kan ju vara så att moderkakan ligger för nu också och det är därför. Vad vet jag =)

2011-08-18 @ 22:36:09
URL: http://nilssoncarolina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0