Dumma kostvanor

Idag ska jag börja vara lite mer nyttig i min kost.

Det har blivit alldeles för mycket fika denna sommar. Kankse blir så när man får barn...alla som kommer och ska titta på den nykläckta lilla människan, också blir det automatiskt att man fikar och sedan sväller upp sig soffan :) - Nej, usch!

Min frukost har den senaste tiden sett ut såhär, inte särskilt inspererande ju...
Fil med (extremt sockrig) müsli, leverpastejsmacka, Brämhults(!) juice, aloe vera juice + mivitotal + "mamma" vitaminskapsel - för att pigga upp mig lite.



- Nej, nu ska det bli ordning på torpet!

Jag vill ha mer frukt och bär + massa protein (ägg) i min frukost. Äta frukt istället för fikabröd också ska jag börja träna igen denna vecka. Vill komma i mina vanliga kläder igen och slänga upp alla gravid- & mammakläder på vinden, det är en skön känsla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0