Fläskläppen

Eftersom vi egentligen skulle ha varit i fjällen just nu så är Johan ledig från jobbet och Julius är hemma från dagis. Så vi har det riktigt mysig tillsammans hela familjen. Varit på kyrkis och lekt på f.m. Hemma en stund medan Julius sov. Gjort fint på balkongen, köpt påskblommor som jag har planterat. Cyklat tillsammans hela familjen, tittat på hästarna, fikat nere vid piren.

När vi kom hem från cykelturen var det en massa barn som lekte här på gården, så Julius fick väldigt bråttom och skulle leka. Han snubblade så klart på asfalten. Jag blev rädd att en till tand hade rykt för det verkligen sprutade blod på både honom och mig, men tror att han hade turen med sig denna gång. Det är lite svårt att se för läppen är MEGAstor!



Jag tog hand om Julius medan Johan fick ta hand om min nya ljusa jacka som jag köpte i Norge. Det blev blodfläckar överallt på den, så typiskt! Ingen idé att ha nya kläder när man har småbarn!
Men tror att älsklingen lyckades få bort fläckarna. Han sköljde upp den i salt och kallt vatten...sedan tvättade han den med tvättmedel, nu hänger den på balkongen, får väl se hur den ser ut när den har torkat :)

Efter middagen tog vi en kvällspromenad med morbror Ronny.
Köpte årets första mjukglass...gott tyckte Julius :P


Kommentarer
Postat av: Mathilda

Stackars lillkillen :(



Stolt morbror iaf :)

2011-04-14 @ 22:11:45
URL: http://studenttorsten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0