Bara jag.

Har inte hunnit visa er ordentligt. Men förra veckan klippte jag mig.
Bestämde mig för att låta håret växa ut igen. Efter att ha haft riktigt kort i några år.
Om J och jag ska gifta oss nån gång i framtiden, då vill jag ha långt hår, fniss.
Så klippte av det i nacken för att jämna till det lite. Blev lite mer av en frisyr iaf.
Lite mer jämnt. Så nu är det bara att låta det växa.

Lite slingor blev det också. Får mer sommarfeeling då :)



Tänkte visa er några av alla frisyrer som jag har haft genom tiderna. 
Det är en hel del, eftersom min mamma är frisör. 
Så får ni säga vilken ni tycker jag passar bäst i, kul va?

Men det kommer en annan dag!

Kommentarer
Postat av: Patricia

Men om han får för sig att fria innan håret växt ut så finns det ju löshår ;)

2012-05-12 @ 16:36:03
URL: http://envilla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0