Tisdag

Idag är det tisdag. Vilket är min träningsdag. Blev lite löpning + ett Cx-pass. Bränner hårt i magen! Hade träningsvärk i 3 dagar efter förra passet (!). Underbart!!!

När jag kom hem hörde jag bara bus och skratt. Skönt. Livia brukar alltid gnälla så fort jag försvinner. Johan fick ta hand om nattningen medan jag njöt i badkaret. Har längtat sååååå efter att få ta ett bad. Men jag vet att om jag hör barnen skrika och gnälla och inte vill sova så kan jag inte slappna av. Livia är inne i en period då hon bara vill sitta upp i sängen och skriker så snabbt man går ut ur rummet. Just nu använder vi oss av buffmetoden samtidigt som vi håller ner henne så hon ligger kvar. Men får nog testa 5-minuters-metoden snart, för min rygg pallar inte att hänga över hennes säng längre. Hur som helst så lyckades Johan lägga barnen utan skrik ikväll. Och jag fick njuta av ett varmt bad. För första gången sedan innan Livia kom till världen. 

Fick även prova mina nya kroppsvårdsprodukter. Endast av ekologiska/naturliga råvaror!
Köpte på mig en del när vi var i Funäsdalen. Älskar butik Flava! Finns så mycket fint där. Kläder. Inredningsprylar. Kroppsvård. Smycken. You name it!



Badskum. Handtvål. Bodyscrub. Bodylotion.
Me like!

En bra kväll alltså.

Kommentarer
Postat av: Sandra

Ja, iskuber har jag också gjort först och stoppat formen i plastpåse. Men när det krävs större så blir det folie :)



Plasten tycker jag behövs ändå för att det inte ska frystorkas.

2012-04-17 @ 21:35:21
URL: http://viiii.bligg.se
Postat av: Patricia

Ja precis, har också studerat bilderna och försökt räkna ut var alla rummen ligger :)



Har en kompis som också ska och kika på det huset så kan nog bli dyrt. Och det på skyttegatan är ju bara så mysigt, med världens finaste trädgård och som sagt där kan ni ju skaffa många barn till ;)

2012-04-17 @ 21:47:41
URL: http://envilla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0