Min Dag

Jag har haft en helt underbar dag idag! Kunde inte ha blivit bättre!
Vi har varit ute i snön, åkt pulka, gungat och gjort snö-änglar :)
Det bästa som finns! Och barnen älskar också snön, lika mycket som sin mamma!





Vi har haft besök från och till hela dagen. Jag har fått massa presenter som hudprodukter, bok, bok om fotografering, chokladask, triss-lotter, blomma, servetter med tryck på "Välkommen till Johan, Linda, Julius och Livia", presentkort på Åhléns och Jeans and more samt en systemkamera som jag och Johan fått i present/julklapp.

Vi har fikat, fikat, fikat och fikat :) - Japp, 4 gånger exakt!



Det blev visst bara bilder på barnen, men dom är ju det bästa
jag har och som gör mina dagar värda allt och lite till ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0