Mellandagsrea

Har besökt kiropraktorn idag. Har haft ont i ryggen ett tag. Verkligen rejält ont. Och jag var rejält sned. Som en serpentin, typ. Värst i bröstryggen. Knakade läskigt mycket. Detta skeva är också orsaken till att jag har fruktansvärt ont i nacken. Ska tillbaka nästa vecka igen. Hoppas att det släpper sen!

Snart så fort J kommer hem från jobbet ska jag och vännen Kajsa åka till Kupolen och shoppa lite. Ska bli himlans skoj. Hoppas att man fyndar nåt fint på rean. Annars är det ju bara mysigt att få spendera lite tid med bästa vännen :) Blir ett besök på Barnens Hus också. Och kanske Sara-butiken inne i Borlänge stad, mysig butik det där.

Fyndarna ni mycket i mellandagarna?

Om jag fyndar nå´t fint får ni se det imorn...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0