Igång igen.

Idag besökte jag gymmet igen. Efter ca 8 veckors uppehåll. Frågade min osteopat sist om det var ok att börja träna lite smått. Jo, då om jag tog det lugnt. Yoga. Pilates. Typiskt, exakt de pass som är inställda under sommaren. tänker varje dag att jag ska yoga lite hemma, på min yogamatta. Men blir det av? Nej

Har också sagt att jag ska promenera en stund på morgonen och kvällen när barnen har lagt sig. Blir det av? Nej. Det regnar ju stup i kvarten varendaste förbannade dag! 

Idag kom jag i alla fall iväg till gymmet. Blev inge yoga eller pilates. Blev cirkelstyrka och cx worx. Tog det dock extremt mega lugnt. Och stretchade massor när jag kom hem. 
 
Under detta uppehåll har vi provat på att äta lchf-mat. Jag höll i 3 veckor. Väldigt strikt. Det gick jättebra. Allt sötsug försvann. Var lite yrslig och illamående första veckan, precis som det ska vara pga sockeravgiftningen som pågår i kroppen. Kände mig mindre uppblåst i magen och lite piggare. Johan höll i knappt 1 vecka. Funkade inte helt de dagar han tränade. Han höll på att svimma ena gången och fick lägga sig ner på golvet. Nu äter jag som vanligt igen, men betydligt mindre kolhydrater. Inga smörgåsar. Och typ 1 potatis till maten.


 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0