Dagen.

05.55 - Julle vaknar. Johan går upp och myser i soffan med honom.

06.30 - Livia vaknar. Vi ligger kvar i sängen en stund och myser.

07.00 - Vi kliver upp. Johan går ut med Benna innan han cyklar till jobbet. Idag skulle han till Säfsen med jobbet på utbildning/kurs och blir kvar till i morgon. Jag gör iordning barnen, äter frukost och diskar.

08.15 - Vi tar bilen till dagis idag. Sen åker jag och Livia direkt vidare ut till mormor i Sörvik. Benna blir friserad/tvättad. Livia sover i vagnen. Jag läser dagstidningen.

11.15 - Vi åker och hämtar Julle på dagis.

11.30 - Vi äter lunch alla tre. Julle vilar lite i soffan och tittar på tv. Livia bajsar på pottan. Sen leker vi lite.

13.30 - Vi promenerar till Moa och hennes pojkar Conny & Frank. Livia somnar i vagnen och sover 1h. Vi leker, äter mellanmål och jag får gratulera till att dom ska ha en till bebis i augusti :) Vi hoppas på en liten Doris denna gång!

16.00 - Vi knallar hemåt. Livia äter middag, potatis m. leverpastej. Jag kokar och mixar plommonpuré och fruktpuré.

17.30 - Julle och jag äter middag, pasta m. baconsås. (Väldigt gott att blanda i lite beasås i baconsåsen, ett tips!) Sen får man diska och plocka undan leksaker.

18.30 - Livia får välling och somnar i Johans säng. Morbror Ronny kikar in en sväng.

20.00 - Julle lägger sig och somnar på en gång.

Jag har även tvättat sedan kl 12.00 och blev klar kl 20.30.
Nu ska jag packetera kläder som jag har sålt och ska postas i morgon.

Hoppas att barnen är sover i natt!




Vi saknar pappa ikväll!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0